Het is ook mogelijk om een dealerportaal (of reseller portaal) door ons te laten ontwikkelen. Door een dealerportal is er met één inlog, centrale toegang tot facturen, prijzen, aftersales en promotiemateriaal. Hierdoor wordt het erg makkelijk om bedrijfsprocessen of voorraad in kaart te brengen. Aan dit portaal kunnen ook andere processen worden toegevoegd zoals administratie, facturatie of logistieke systemen.
Welke functionaliteiten heeft een dealerportaal?
Dit is volledig afhankelijk van jouw bedrijfsprocessen. Maar vrijwel alles is mogelijk. Bij Opusit krijgt je niet wat je zelf vraagt maar wat je daadwerkelijk bedoelt. Wij luisteren naar de werkelijke behoefte.
Laat je inspireren door onze lijst met mogelijkheden:
24/7 beschikbaar, wereldwijd;
Contactgegevens inzien en bewerken;
24/7 vragen stellen via een chatbox;
Inzicht in voorraad, orderstatus, levertijd;
Inzicht in facturen, betaalhistorie en voorwaarden;
Besloten FAQ (veelgestelde vragen);
Inzicht in de historie met een marketingtool;
Uploaden en/of downloaden van bestanden;
Automatiseren van handmatige processen;
Interactieve rapportage;
Betalingen verrichten;
Track & trace functionaliteiten;
Berichten versturen en ontvangen;
Zoekfunctionaliteit;
Notificatiesysteem;
Versiebeheer.
Wat zijn de voordelen van een dealerportaal?
Het grootste voordeel van een dealerportaal is dat elke dealer toegang heeft tot hetzelfde systeem. Iedere dealer beschikt over dezelfde informatie. Of dit nu gaat over prijzen, leveringsvoorwaarden of de voorraad. Doordat het portaal deze processen allemaal automatiseert, kunnen er vrijwel geen menselijke fouten meer worden gemaakt. Beloftes die een dealer aan klant worden gemaakt, kunnen hierdoor waar worden gemaakt.